onsdag 10 oktober 2007

Wendsday 10/10 !!

Isen´t she lovely !
isen´t she wonderful !

Min Jeanette Wow !!



I dag börja skapligt eller rättare sagt as usual med å vänta på att Steffe kommer å dricker Zoegas blåa ( blue java) för det ska det va har min kära dotter Jeanette sagt å så e det för hon bestämmer (tror hon) och det brukar bli bra ! eller när hon talar om för mig att jag inte ska ha plånboken i bakfickan för det är fult precis lika jävla fult som vita tubsockar å jag har inte ett enda par kvar längre nä man e lucky som har sådan hjälp!!
För hur skulle det annars ha sett ut med en sådan Pappa det hade gått käpp rätt åt
Skogen det gör det kanske ändå men utan Vita tubsockar å det känns tryggt !
Ja nu fick jag litta anledning att blogga Nette plätt man får ju börja med den äldsta
av barnen åsså känns det lite speciellt för att vi har återfått så bra kontakt det har
ju inte alltid varit så på grund av min sjukdom som ställt till det men som tur e
håller den sig lugn nu å jag med den !!!!! å det är nog till allas glädje ! Nu hade
jag tänkt att sätta in lite foto på Jeanette jag har bara snälla som tur e kunne
visserligen skannat några gamla men då hade det nog gått åt Hell så det skiter
jag i här kommer några fina foto på min Älskade Jeanette som jag e så Proud For

Ja det var onsdag kväll de sov gott för det tänker jag göra //Bertil Bus