tisdag 9 oktober 2007

Tisdagen den 9 okt!!

Så Ser Det ut fullt Fungerande !!
OJ OJ OJ siken massa Grejor !!!"""



Ja Ja nu var det litta sen bus blogga men jag har haft litta annat för mig som tar en jävla tid allt ska ju skötas å man ska ju förkovra sig ! de tar ju sin lilla tid nu för tiden, (( en gammal man gör så gott han kan )) Han börjar bli jäklig nu ! har till å med byggt en ny ( gammal dator av 3st så kallat skrotade ) mycket intressant när man börjar förstå vad som e vad, HA HA det låter något de, Gubben börjar bli Kaxig ända till han kraschar den men shit happend å det är ju inte så farligt när det inte kostar så mycke så nu har jag två datorer i lägenheten de ni
å båda funkar därav mitt nya hotmail som ni fått som har det gamla men jag har inte skaffat
router inu så det e ett evigt bytande av uppkopplingen men det kommer skall försöka att
blogga lite mer måste bara komma på om vad det händer ju int allt för mycke så nu får det vara nog för denna gången här få ni litta bilder av datoroteket
BERRA BUS datanisse Ha de så Morsamt !!

1 kommentar:

He sings... sa...

de var inte dåligt!
10 poäng av 10!