tisdag 25 september 2007

Ny inporterade !

vops! det har vist kommit ett litet kryp på skon han e nog från Måldavien södra Hunt e det
Med dig pekar han på!
Nästa års modell adidas då vet man vim som köper dom fast dom prutar nog som vanligt

Oj OJ oJ dom skånska färgerna di går åt som smör i solen!


Dessa e lite mer aristokratiska kolla finishen blanka å bra färg matchning



Det gråa håret har jag tonat med slingor idag det e inne i LA


Nu jävlar Strömstad kan ni slänga er i väggen med era dojor här är det senaste som gäller
nyss inkomna från Måldavien s Södra DEl Handgjorda speciellt för södra delarna av Sweden
förstår att kalle banan vill komma hem å införskaffa sig några par å sälja dyrt i strömstad å
Johannes dreglar väl när han! ser dom eller e det efter sista festen kan man tänka möjligtvis
ni bloggare hetsar mig så jag blir Långhårig kolla fotot här som det har växt sen igår så nu får
jag nog ta litta semester från computern har ju mycke order på dom utsökta pjoken dom ska
vara levererade förra veckan som allt annat som inte blev det, nu e jag trött som vovven litta längre ner här under så det är väl bäst å gå å nanna, kattfan sover redan så G nigth my friends !

Daddy Bus Beat that boys !!!! inlägg tack

2 kommentarer:

He sings... sa...

hahahahaha!

bästa inlägget jag läst på någons blogg någonsin!

Kalle sa...

hahaha...

Dom gula adidas e det löpskor? annars va det riktiga vintagedojjor... keep up that bloggwork