måndag 24 september 2007

Måndagkväll

Denna liraren e som jag lite Trött
Kattaskrället hitta rätt till sängen hon fatta denna skylten tydligen inte illa !


Nu e jag igång igen hur skulle jag klara mig utan datorn !
fast man har ju mycke å lära men vänta litta så kommer det
får väl ta ett snack med kalles polare min nye idol johannes sen blir det
häftiga saker silverrävens sida lite You Tube å sånt yee !
Annars har dagen varit bra hur kan den bli annat med Bruna Böner å Fläsk
samt ett Kilo Lösgodis Minneralvatten och CSI på tv åsså billigt Zoegas På Citty Gross
större förväntningar har man inte på en sketen Måndag !
Nu får jag väl gå å nanna kudden å hoppas att dom bruna bönerna håller sig lugna
En goder afton på er Berra Bus





1 kommentar:

Kalle sa...

Haha... roligt roligt.. . vad e det för skor du pratar om..... blogga blogga