fredag 12 oktober 2007

Fredagsmys !

Funderar hur det ska gå å bli 08 ???
Två Coola 08 !

Ett sött par !


Jag hade nästan glömt var man tänder Tv n men så brukar det ju va på sommartid !
hade glömt hur mysigt det är med litta tända ljus Tv4 nyheterna och att dricka
morronkaffet vid tvn istället för vid datorn Funderar lite hur det ska gå för
Kalle Bus å Hanna i Stockholmia det e ju inte så lätt å ha några synpunkter på
deras flytt För det var ju Just dit jag själva stack å fixa jobb när man
tyckte att det hände för lite i Landskrona då var jag ungefär i samma ålder
som Kalle så det är bara hoppas det går bra å dom jobbar sig längre in
mot City efter hand inte för jag kommer ihåg så mycke men bagarmossen
e väl en ändstation men dom kan ju ha byggt ut tunnelbanan sen dess !
Det var jävligt coola år där i alla fall ! å hälsa han som pruta på dom gula
Dojorna om ni ser han / Have a nice fredag Bertil Bus.
litta foto från Bus å Hannas senaste besök
som ni ser har jag problem med å
få till det med textraderna

8 kommentarer:

He sings... sa...

Ja hur ska det gå, det undrar jag med!

Anonym sa...

jassa... du har bloggat kort pa dina 2 barn, men har visst glomt en...
snyft!

berra bus sa...

Det har han inte gjort det kommer det kommer bara vänta du det blir
inte å leka med he he den som vänt-
---------Hi hi hi

Kalle sa...

Jag jobbar ihjäl mig men jag återkommer... haha

Kalle sa...

Ps... du är ju hittebarnet jacke..... Du får gå in på sjömannens blogg

berra bus sa...

Bra som fan bus nu ska hoon få på fan när hon känner sig tillbakatryckt å glömd ha ha ha

He sings... sa...

det önskas mera uppdateringar!

:)

Anonym sa...

Ja det var en himla torka pa bloggen har tycker jag!
Kallebanan...
det var ju du som var hittebarnet!
inte jag, jag var ju faktiskt den enda i familjen som var planerad... perfekt som sagt!
inte en liten...UPS!what happend?!
ja,ja...
Fran flickan pa andra sidan