söndag 28 oktober 2007

UPPDATERING LITE !!

Så blir man om man äter för mycke choklad Eller?


Visst e hon Lovely!
JA JA som Bloggen heter så kan det bli så hära!

Visst inte riktigt att det var så många som var här
å kolla !! åsså måste jag erkänna att jag gjorde ett
ganska tidsödande inlägg i fredags kväll sent
som fan efter att Johannes hade lagt en komentar.
där kan man verkligen säga somdetkanbli det
sluta en bit in på lördagen då jag inte palla längre
å radera shitet på något jävla vis ställde jag till det
med foto å texter så det kom i fel ordnig å nu kommer
det igen SOMDETKANBLI !! å man vill ju gärna att
det ska bli bra .

Åsså e det ju det hära med min andra lilla Älskade
Dotter Jannicke som så gärna vill vara i daddys blogg!
Det hör ju inte till vanligheterna att en sådan busig
liten flicka med krylligt hår får stå tillbaka så har det
alltid varit med henne så jag får väl sätta in litta foto
annars spricker hon väl ( det gör hon väl ändå nu snart)
som hon ser ut men det e ju så over där det e nog inne
å se ut så too muchhh Hamburgare kanske hi hi
Ha nu en bra å trevlig sunday everybody !
From me tooo you /Love Bertil Bus!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja.. det var pa tiden att den krulliga kom in i bloggen!

Love you daddy!

Jannicke