torsdag 15 november 2007

JA JA Som deblabla bla bla blir det !

På Väg Till RÖKHÖRNAN JEEEE!
De e Gött med ett stort lager

Skaplig rökhörna får väl skaffa infravärme!










Nya!
Innestället kaffe
Level mentol Å Ljus
Vad kan man mer begära
Här kommer Bertil Bus nog sitta å Bloss en hel del
Men Vitt å Rent samt lugtar gott!

Det drar med sig en massa shit när man renoverar !
fast å andra sidan blir det ju julastädat i tid för alla
tavlor å sånt tvättas av å torkas ordentligt innan
dom sätts tillbaka så de så! men det största
Problemet kvarstår att inte RÖGA vid computern
Å för å tala om morron blosset i kalsongerna fuck
de går inte för min nya rökhörna e det så jävla
Kallt så man får nästan ha termo byxor på
men nu har jag blivit varm å röksugen som fan
av allt kluddande å få till det med bilder text
som försvann så nu får det va nog me detta
innan jag fattas fler foto sånt som inte kommit med
Ha en trevlig dag Hejsvejs i lingonskogen /Bertil Bus

6 kommentarer:

He sings... sa...

nu glassar du kan jag tänka mig!

He sings... sa...

gillar den översta bilden riktigt mycket, är det en teckning?

berra bus sa...

Nej om duu kollar alla fotona så finns han inte på tavlan på det ena han har inte hunnit dit hi hi

He sings... sa...

nej nu måste du skriva lite mera :)

Anonym sa...

Lite torka pa bloggen eller?!

berra bus sa...

Ja det kan man säga både på bloggen
å i halsajävelen numera he he