söndag 23 september 2007

Vilodag

Hillevi På Nätet

En Nöjd Hillevi.

Har inte skrivet på ett par dagar men idag har jag inga speciella åtagande mer än normala saker
städa lite en maskin tvätt på gång får väl gå ut en sväng å få frisk luft åsså och inte bara sitta vid
datorn igår var jag som vanligt hos min mor i Kävlinge gick å handla konversera lite hon blir ju så glad när man kommer sen kollar man allt till henne post vad hon saknar hur hon mår å rollerna är omvända från förr då det var hon som såg till mig å brydde sig villket hon ju gör inu
det är inte lätt å bli gammal när syn å hörsel sviker en men man får vara glad för det lilla och det
blir hon Jag såg på hennes almanacka att min Svåger fylla år så då tänkte jag ett bra tillfälle för mig att visa min uppskattning för vad Kjell har ställt upp för mig när jag hade det svårt så jag
gick hem till han men dom var inte hemma för vi firar ju inte ojämna födelsedagar men jag fick
en fin promenad man ska ju se det possitiva i det hela. nu får ja väl sätta in ett foto på min
älskade mor så hon kommer på nätet åsså när jag sen talar om det för henne så säger hon (ja jag förstår inte sånt jag skulle inte klara av det) hoppas man själv klarar det när man å om man blir så gammal för det tar ju en jäkla tid . Hoppas ni har det bra fram för era Datorer/ Bertil Bus

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh vad sot hon e lilla famme!
det e roligt att lasa dina bloggar pappa, du verkar pa gott humor, och sa ser du ut att ma bra!~
Puss Jacke

Kalle sa...

Skoj skoj... hälsa farmor